Tisdag

Hej! Hemma nu efter en bra dag i skolan. Gjorde inte så mycket och ibland är de skönt:)

Nu vill jag äta något för är hur hungrig som helst! Maten i skolan idag var tacos men de är inte direkt min favo mat men de går ;) Så nu är jag hungrig :P

Nu snart blir de väl att hitta på nåt med brudarna men måste också städa mitt rum.. de gör jag nog senare :)

Men här kommer några bilder från helgen plus pappas födelsedag :*

Linneas och mitt verk...uppskattades dock inte av killarna


Blev rätt många bilder tillslut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu