Tränat!

Hejhopp!
Nu har jag tränat för första gången den här vekan förutom idrotten i skolan :D
Var kallt, halt och de snöade! ;o Tänkte först skita i det när jag kom ut genom dörren men mamma tvinga mig den kossan!!

Aja skolan idag började med dans, var rätt okej idag och lugnt var de i klassen också eftersom både Ludwig och Hampus var sjuk så de var bra men ludde kommer i morgon men vet inte med hampe så de blir inte lika skönt i morgon ;)
Skol dagen i morgon börjar med "höst" show så de blir en skön början på dagen, senare på kvällen blir de övernattning med klassen på vimmerbys aktivitets hus:) blir nog nice med pizza och godis! Blir troligt vis ingen sömn heller, men hoppas bara på att Amanda kommer i morgon annars! ;)

Så måste jag bestäma mig om jag ska åke med Amanda till ullared den 23 dec eller med mamma de 11, fast om man åker med mamma så slipper man ju betala så mycket själv, hihi får se hur jag gör :D


Men nu ska jag hoppa i badet med hår inpakning och ansiktsmask, ha de nice :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu