Soon baby soon

Nu kom man hem för ett tag sen från Erica och Elin,Vi tittade på Black sheep en väldigt lustig film om jag får säga de själv:)
Aa och efter de satt väl Erica och jag och bara kolla på konstiga klipp på youtube medan Elin låg och tjurade i sängen med Altas (a'

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Indiana jones eller hur de stavas, pappa tyckte tydligen att jag var trög för jag aldrig sett den, men den är inte direkt min typ av film helt enkelt:D
Aa och på facebook blir man taggad på nån konstig bild av Victor måste kolla upp de!

Men ni får ha en skön kväll alla så ses vi i morgon pusss:* 
En väldigt seriös bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu