Västervik!

Hejj!
Idag har man varit i Västervik med mammi och pappi medan syster var på höstmarknad på Astrid Lingrens värld :)
De blev allt lite kläder, köpte också en julklapp till Eline så nu har jag två för henne och de får räcka;)
Köpte även lite kläder till mig själv som ni strax får se:)

Men nu ska jag ut och springa så får jag se vad som händer senare ikväll.
Ska i alla fall gå och köpa godis på tempo, och de blir förmodligen film efter de:)
Men ha de bra så länge ses:*






Elines julklapp;) Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu