Att göra en pudel.

Hej!
Ska alldeles strax hoppa in i duschen, och skölja av mig och tvätta håret :)
Ska bli super skönt med en varm, ångande dusch;)

Annars idag så har jag varit i skolan då, hände väl inte alls så mycket, inte vad jag minns i alla fall, och om det skulle hänt nåt så skulle jag ju kommit ihåg de ;)
Blev att följa med ludwig hem idag även;) Blev att kolla på två skräck film :)
Sen så hade vi skit kul! tro aldrig haft så roligt! Skratta så jag fick ont i magen, men har även fått två blåmärken på armen efter de, haha! :D

Imorgon blir de stan med fisarna ;)
Fint!
Får se vad vi mer hittar på!
Erica ska antagligen berätta massa, känner redan spänningen i kroppen! Kan knappt vänta! :D



Men nu ska jag dra!


God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu