Bruttor!

Hej!
Sitter i soffan och kollar på "semesterduellen" har lixsom inget annat för mig, men de blir nog att duscha snart tror jag:)
Sen ska jag stänga på tv och lägga mig i sängen och kolla på engelska glosorna! :)

Annars idag så hade vi ju sovmorgon så blev att sova till sju och sen duscha, efter de satt jag och kolla på beck! :)
Sen så har vi varit på författarbesök idag, somnade tror jag, hehe men jag blir så himla trött på att sitta och lyssna på när folk pratar o pratar o pratar! usch ;)

Efter skolan drog jag med erica och elin hem till dom och kolla lite på film!
Mysigt värre, haha! :)

Men nu ska jag ta och dra mig upp ur soffan så jag får nåt gjort:)

God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu