Kocken:)

Hej'!
Sitter i vardagsrummet och är hur uppblåst som helt i magen eftersom jag åt nu! :)
Annars blir de nog att ta en promenad snart, antingen ensam, eller brudarna eller så får jag ta med mig ludwig:)
Sen blir de att susa skapligt tidigt ikväll eftersom ludwig och jag har varit uppe så sent dom två senaste kvällarna, så ska försöka ikväll i alla fall;)

Annars i skolan idag hade vi idrott, och maria var sjuk så vi hade nån trög jävla brud istället, hon är nog den trögaste personen jag träffat! Förutom ekholm då men han är ju rolig på sitt sätt:)

Efter skolan idag så gick ludwig med mig hem, och jag har inte skrattat så mycket på länge! haha ibland har vi bara för roligt!:)
Sen åkte han hem och jag gick upp för att laga mat till familjen:)

Sen har amanda och jag bestämmt att vi ska börja träna varje torsdag och nu ska vi fan imig hålla det!
Så kötta :D


Men nu ska jag dra:)

Ses!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu