Mot Eksjö!

Hej!
Håller på att packa mina väskor nu men de är så jävla varmt i mitt rum att jag typ svettas som en gris!
Funderar på att öppna fönstret eller nå så de blir nog de snart;)

Annars så blir de att åka vid halv tolv om en timma alltså:)
Känns skönt att få åka och göra de här klart! :)
Ska tydligen på nån kompis middag ikväll också, får se vad de är för nåt:)
Annars har jag väldigt svårt att bestämma mig vilka kläder jag ska ta med mig men har nästan löst de:)

Så de blir ingen bloggning i helgen, men skriver imorgon och om jag är redigt snäll kommer de upp bilder också!:)

Hihi ha en fortsatt fin helg, och sakna mig inte allt för mycket!:*


puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu