Oskarshamn

Hej!
Håller på att städa rummet nu eftersóm de ser ut som jag inte vet vad! ;o
Men nu ska de fixas till! :)

Annars idag så gick jag upp kvart i sex för att fixa mig och mata och gå ut med hunden;)
Hade en hemsk natt! Värk i båda knäna och trångt i sängen!
Tåget gick från vimmerby vid tio i sju, så vi kom fram rätt tidigt ;)

Blev en fika med mamma och ludwig, sen mot tandläkaren:)

Efter de vart de en runda på stan med ludwig för mamma åkte hem tidigare, sen blev de en stor och god lunch som jag fortfarande mår dålig av! :)


Men nu blir de fix och trix ;)

puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu