Påsk middag!

Hej!
Sitter nu i mitt rum och ska strax fixa mig tills jag ska på middag hos farmor :)

Annars så igår gick ludwig hem halv tolv, fick typ kasta ut han eftersom han typ hade somnat på mitt golv den lilla hunden, hah!

Sen idag åkte mamma och jag ner till stan och handla lite, blev ett par jeans och tre tröjor ;)
Bilder kommer senare :)
Sen drog jag med erica och elin ut en sväng, efter en liten promenad gick vi hem till dom och spelade sims :)
Efter de blev de en lite promenix upp till mig och hoppa matta! fast de var inte så länge ;)

Och nu sitter jag är:)

Men nu ska jag fixa mig puss!♥



Så här såg man ut idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu