Shark boy och lava girl

Hej!
Ligger nu i sängen med eline och tim :)
Gör inte så mycket, eline vill se film så blir väl de antar jag ;)

Annars idag åt ludwig och jag en god frukost, varma mackor! :)
Sen kolla vi på lite filmen, och drog även ner till stan en stund ludwig köpte ett par skor :)

Drog hem efter stan och fixa lite med mina kläder och rummet, fixade tims mat och lite:)
sen bar de av mot träning, en lång och klurrig bana men bra teknik träning :)
När jag kom hem duscha jag och tog en promenad med erica och elin, träffade clemens och han hade klippt sig, vart faktiskt finare i håret ;)
Ludwig hacka också på en stund :)


Men nu ska jag sova, tim kommer säkert väcka mig vid sju imorgon för mat och morgon promenix:)
Sen fyller syster nio år imorgon också:)


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu