Söva snart!

Hej!
Ligger i sängen och kollar lite på film nu innan jag lägger mig för natten:)

Hade hemkunskap idag, och de blev att laga hamburgare, efter de hade vi håla från tio till kvart i ett! så de blev att dra hem med ludwig hem till han och kolla på tv för filmen som vi skulle se på fick vi inte igång :)
Annars så har jag varit ute en stund med brudarna, vi gick och köpte årets första glass, underbart! :D
Sen blev de att dra hem till mig och möta upp ludwig, vi satte upp studdsmattan och spelade lite brännboll med eline också:)

Sedan gick vi bara runt lite här, gick bort till farmor en stund och prata i solen också:)

Men nu ska njuta av kvällen:)

God natt!♥


Hekgens bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu