dan före dan före doppare dan

Hej!
Sitter i vardags rummet med mor och far, fast mamma sover i soffan ;)
Själv har man nyss kommit hem från mina tjejer, film blev det " The hills have eyes 2" ;)
Man blev lite äcklad! :)

Annars var ludwig här förut och packade upp sina julklappar, kan säga att hans tomtefeber är hög! haha ;)
Han hjälpte mig även att städa mitt rum så det blev jul fint :)

Imorgon blir det nog inte så mycket att göra, mer än att umgås med familjen och kanske gå bort till farmor och kolla om hon behöver hjälp med något inför julafton :)

Kan också lägga in att jag vart nöjd med mina betyg också! :)

Men nu ska jag gå och ta mig fika :)

Pussss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu