kakbak

Hej!
Sitter i soffan nu med mjöliga byxor, har bakat 101 kakor med mamma och syster till farmors 70 årskalas nästa helg :)
Sen har man pluggat på svenskan också, så det mesta sitter i huvudet nu ;)

Senare efter maten blir det att dra till bästa tjejerna för söndags mys! och lite plugg också hoppas jag :)

Igår blev det godis mys med ludwig, och så ägde jag ut han på fifa som jag alltid gör ;)
Är nog det enda spelet jag slår honom i och det är skönt!  :)

Men nu ska jag nog dra och hjälpa mamma med maten! :)

Ha de gött ;)

Pussss!♥

Tre år gammal bild, hur snygg var vi inte då? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu