Söndag

Hej!
Sitter nere i källarn nu och ska strax lägga ihop min tvätt som jag tvättade igår ;)
Sen blir det ner till stan med mamma och pappa ;)
Blir troligtvis att dra till mina tjejer sen också! :)
Igår var jag i västervik med mamma och pappa, vi köpte julklappar till kusinbarnen i norge, Lucas och Brage :)
Sen var pappa och jag och pratade om iphone på telia butiken, så det blir en sådan till min födelsedag i januari ;)
Kvällen spanderades hemma med familjen krossade eline i alla spel, och sen blev det att se den nyaste twilight filmen som jag laddade hem igår :)
Idg än så länge har jag varit ute i snön med lilla syster och hat snöbollskrig och byggt en snölyckta :)
Men nu ska jag iväg :)
Pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu