Bruttorna!

Hej!
Ligger nu i sängen under täcker och myser :)

Var förut hos erica och elin och vi skulle kolla på en film jag hade hittat men vi var för flummiga för att se den så jag kommer inte ihåg nånting från filmen :) Vi satt även och dryga lite framför datorn men de fanns inget att se så vi drog ut på en liten promenix i de kalla vinter vädret ;)

Sen kom jag hem och då hade pappa gjort varma macker till mig mums!

Men nu ska jag kolla vidare på filmen som jag köpte i norge ;)
Måste vara pigg till i morgon, har bara tre lektioner och se blir de att dra hem till lilla ludwig, de kommer bli super:*

Så god natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu