En liten apa på språng!

Hej!
Sitter i soffan med eline, hon sitter och klagar på mig att jag ta d snabbaste nätet! hahah och jag dör såklart av skratt åt henne! :D

Idag gick man upp runt nio för att fixa sig lite innan vi skulle åka och bada i mönsterås, var ett rätt fint bad men de fanns inte så mycket att göra dock. Så de blev att mest åka i rutshebanan med pappa eftersom eline var så torr och bara ville vara sur ;) Men de kan ju vara så att hon var sur för jag kastade ringar på henne men jag hade i alla fall kul och de är de viktigaste ;)

Efter badet blev de att åka tillbaka till stugan för lite mat innan vi skulle in till kalmar igen ;)
Blev bara ett par vita kortbyxor som jag ska ha på idrotten i skolan, är lite trött på mina  blå så :)

Men dagens höjdpunkt var när eline inne på "mode huset" blev jagad av en jätte apa! fy fan vad roligt hon var seröst rädd på redigt! men måste säga att jag också var lite rädd för han, för han kom efter mig hela tiden och skulle läsa mina sms! ;) Pucko! :)

Blev även ett tränings pass nu på kvällen med pappa, ramlade två gånger när vi var ute och sprang på havets is! vart skit sur! ;p

Men imorgon åker vi äntligen hem! blir att städa akvariumet, plugga och sova kan jag säga skolan börjar ju på måndag igen, kan säga att jag skulle behövt en vecka till men har studie dag snart så de är skönt ;)
Blir även att gå hem till ludwig efter skolan på måndag, vi ahr två månader så vi ska äta godis och kolla film tror jag:)
Vi får också säkert tillbaka so provet på måndag och jag hoppas de går bra! :)

Men nu ska jag kolla film med mamma och pappa lite och vara lite social! ;)


God natt!♥


Kommentarer
Postat av: Vincentidun

good site, need more information! Thank you

2011-08-22 @ 10:51:25
URL: http://vincentidun.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu