Ett tag sen.

Hej!
Gud de var länge sen jag skrev men har inte haft tid kan jag ju säga, men fick skriva nåt nu eftersom jag har fått klagomål :)

Aja i fredags var de ju skola, så vi jobbade på som vanligt :) Efter skolan följde ludwig med mig hem en stund och vi kolla på film, och nåt mer kommer inte ihåg var så länge sen ;)

Lördag åkte jag på läger i hultsfred, började morgonen med linje orientering helt okej faktiskt;)
Andra passet var tre timmars inomhus pass, gud vad svettig jag blev, sådär som man blir på sommarn en redig het sommardag;) Eftre de chillade bara jag och petra på madrassen ;)

Söndag ja då hade vi kontroll plockning och de var inte så seriöst, men träning i alla fall, sen åkte jag hem och sofa lite plus att jag städa mitt rum som redan är stökigt igen, men sen kom ludwig på kvällen ;)

Sen igår och idag har vi haft matte prov och på onsdag blir de tyska prov så har haft fullt upp :)

Men idag så hängde ludwig med mig hem en stund fast gick rätt tidigt för han skulle på utvecklings samtal :)

Men imorgon är de nog rätt lugnt hoppas jag, kanske blir att träna, men måste plugga också! :)

Sen i helgen blir de att dra till stugan, as skönt! Så blir de ju shopping i Kalmar! gött ;)

Men nu ska jag kolla på film, hörs:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu