Har ingen bra rubrik tycker jag!

Hello!
Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa nu eftersom eline är på barnkalas hos engla, och de är lite skönt att hon är borta faktiskt :)

Annars så har jag idag varit med lilla ludwig, och vi skulle ha städat mitt rum men vi fasnade framför datorn sen gick vi upp och åt lite sedan har vi bara kollat på film hela kvällen :)
Men han åkte hem för en stund sen ;)

Imorgon blir de att gå upp tidigt för att åka till hultsfred och ha tre hårda träningspass, perfekt ju! haha nej hade hellre legat kvar och drygat i sängen några extra timmar :)
Sen blir de att åka hem för tänker inte sova över ;)

Samma sak blir de på söndag fast då ska jag upp ännu tidigare! buhu!

Menmen måste plugga matte i helgen också för har prov på tisdag och onsdag, så de är bara att köra på! ;)



På måndag står även bruttorna på mitt schema, får se vad vi hittar på för nåt roligt, tycker vi inte träffas så ofta nu men vi får ta och ändra på de! en hel helg nästa helg kanske? aja vi får se :D

Men nu ska jag glo film med mor och far:*


godnatt:*♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nakenfis :p

2011-02-05 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu