Min fina!

Hej!
Ligger i sängen och kollar på Beck :)
Var med pappa på ica förut och handla, så jag fick sex nya filmer, fyra beck filmer och två andra deckare,så jag har att ligga i nu! ;)

Går kvällen med brutterna var fin! vi kolla på skräck film, och åt godis. Erica somna vid halv tolv den dissaren, sen några minuter senare somna elin, så jag tog och väckte elin efter en stund ;)
Sen på morgonen gick vi hem till mig en stund och kolla lite på film och åt pizza med mamma :)

Sen runt tre kom ludwig hit, så vi fyra dryga lite ;)

Efter en stund drog ludwig och jag hem till han, och vi kollade på en skräck film vi skulle sett igår men vi vågade inte, hehe ;)
Sen prova han lite kläder, så jag gav han mina tips :*

Imorgon blir de nog ludwig igen tror jag, för åker ju bort i morgon kväll eller på fredag morgon. så han och jag ses inte förren på måndag ;o de är de längsta vi någonsin har varit borta från varandra...

Aja blir nog att plugga lite i helgen också tror jag.

Men nu ska jag kolla på film, och äta godis :)


God natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu