Morgon!

Godmorgom!
Ligger nu på madrassen och myser med emilia:)

Igår så åt vi muffins och kolla på film till klockan halv ett, har nog aldrig varit så trött som jag var då! ;)
Somna som en stock!

Annars idag vakna runt halv elva, och otroligt nog väckte inte tim mig, men de var för att dörren var stängd :)

Men nu ska jag tjata på emilia om att vi ska städa hennes rum, och så hoppas jag att vi hittar lite kläder jag kan få ;) hihi smart att ha en shoppoholick i släkten! :)

Sen blir de lång pass! :)

Får se om jag träffat ludwig lite ikväll också eller blir de kanske erica och elin:)
Blir ju film mys med dom i morgon! :)

Men ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu