Pluggg.....plugggg.....pluggg

Hej! ¨
Ligger i soffan nu och bara softar! har pluggat sen jag kom hem så förtjärnar att ligga här nu faktiskt! :)

Annars har jag bara varit i skolan idag, gjorde inte så mycket förutom att andreas var så grymt underbar och flyttade svenska provet till efter lovet, så nu har jag en chans till att få bra betyg i SO:n :D

Imorgon blir de att gå hem till ludwig efter skolan sen på kvällen blir de att dra ut till kusinerna;)
Fiint:)

Men nu ska jag försöka få pappa att komma och förhöra mig;)


God natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu