Skoooor!

Hej!
Ligger i sängen och myser med titanic ;) Var länge sen jag såg den så tyckte de var dags nu:P

Annars idag var jag ju ledig från skolan för att åka till oskarshamn, gick bra förutom att jag fick dela rum med en vimmerby bo, och kul då att han är kille så vi låg där med munnarna uppspräckta för att kunna få dit tandställningen ;)

Annars idag under väntetiderna har jag shoppat, och gissa vad jag hitta! jo mina löparskor som jag letat överallt efter men de har inte funnits i min storlek men nu har jag hittat dom så var ute förut och tog ett pass för att testa dom! gick suuuper :D
Men sen köpte jag ett par till skor på DIN SKO och dom är lite coola med nitar och så ;)

Imorgon ska ludwig med mig hem en stund och sen efter han har gått tänkte jag ta en löprunda, skönt! :)
Sen så måste jag börja plugga på matten också känner jag, kanske får med mig ludwig på de men de är ytterst liten chans, men man kan ju få försöka ;)

Men nu ska jag upp och ta en fika ;)


God natt:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu