som allt redan var betämt

Hej!
Sitter i soffan och kollar på nån film som går på tv4 film, handlar om nån hund i alla fall.
Var förut i kyrkan med amanda och ludwig, de var as segt och ludwig tog sin första natt vard.

Igår så sprang emilia,jag,pappa och kristina 10 km sen åkte jag hem och duscha sen drog jag direkt till ludwig.
Vi låg i hans säng och kolla på tv lite och pratade lite, sen gjorde vi nog inte så mycket var så himla trött.
Åkte hem och kolla på "män som hatar kvinnor" sen somna jag.

Vaknade runt åtta av mitt akvariums pump hade damp!

Men nu ska jag nog gå ner till mitt rum är så himla ledsen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu