Torsdag!

Hej!
Kom hem för en stund sen, i skolan idag då så hade vi först "leva" och då ko vår studjevägledare bertill till oss och snacka lite ;) vart lite segt mot slutet måste jag säga, men sen på svenskan efter så hade vi ingen lärare eftersom andreas vaktade np så vi skulle läsa vår bok som klassen ska läsa :)
Jag lyssnade mest på musik för boken suger!

Aa matten gick rätt fort måste jag säga, lunchen idag var köttbullar, och man fick bara ta tre köttbullar annars fick man smisk ;)

Så hade vi teknik sista lektionen och amanda är sjuk så ludwig och jag byggde på våran bro som vi ska göra och de roliga är att amanda inte gjort nåt, haha ;)

Så nu har jag ätit lite och kollar nu på barntv med lilla syster ;) Blir nog att plugga snart tror jag, har tyska diagnos i morgon så :)

Och i morgon blir de no kalmar trots allt, vill shoppa så för busa med bruttorna nästa helg :)

På mondag är de ju alla hjärtans dag och ludig och jag ska tjocka oss men maasssa godis och sånt! perfekt :)

Men nu ska jag chilla lite innan de blir att plugga hörs! :)♥


Kommentarer
Postat av: Elin Namnieks.

Du och Ludde är så söta, Eirin! :')

2011-02-10 @ 22:05:37
URL: http://elinnamnieks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu