Tyska suger!

Usch sitter och pluggar tyska, hatar tyska! Blä men måste för jag suger på tyska och så har jag prov i morgon :)
 
Annars gick jag ner och sov en stund i min säng förut har börjat bli så jävla skoltrött och som tur är så är de lov om en vecka, så bara nästa vecka kvar sen är men fri en vecka och de behöver verkligen jag, ska sova flera timmar! ;) Sen blir de nog att dra ut till emilia nån dag, umgås med erica och elin och såklart ludwig :)

Men nu senare blir de att kolla på landskampen, packa och städa upp lite i mitt rum innan jag åker i morgon. Känns så skön att få åka bort en helg och bara vila, så blir antagligen ingen träning i helgen heller, har ju tränat rätt hårt nu i en månad så känner i kroppen att jag behöver min vila ;)

Men nu säger jag god natt så hörs vi i stugan i morgon om jag orkar blogga!

God natt:*♥


en bild från stugan i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu