-

Hej!
Ligger på golvet och kollar på film!

Aja igår var vi ju i kisa och åkte skidor, ramla bara tre gånger och en av dom var i liften. Åkte typ bara familjebacken :)
Hela dagen dryga anton mot mig, han är ju för "söt" måste jag säga ;)

Eh kom väl tillbaka till vimmerby strax efter tre så jag gick hem till ludwig, vi gjorde inte alls så mycket sov en stund tror jag, men han gav en sån skön ryggmassage så de gick inte att hålla dig vaken :)

Gick väl hem runt tjugo över sex tror jag kommer inte riktigt ihåg :)

Och idag då, börja dagen med matte gick väl skapligt blev klar med läxan som skulle vara klar till torsdag, och svenskan vart jag klat med texten om statare.
EA jobba ´med matten och lite so, har ju prov på fredag så :)

Musiken kollade vi lite på filmen om Mozart eller hur han stavas ;)

Kom hem somna i soffan och vakna av att mamma sa att de var mat så de var bara att äta :)
Sen har jag pluggat fram tills nu ;)

Imorgon ska amanda, alexander och ludwig följa med mig hem, vi ska baka till en skol sak som vi ska ha på torsdag sen blir de träna när fom gått!

Men nu ska jag bort till farmor och ta in posten ;)

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu