1 januari

God morgon!
Sitter i soffan och mår hemskt dåligt! Började må dåligt direkt igåt när jag gick och la mig för att läsa lite twilight.
Och jag har inte sovit alls bra heller, vakna först vid tre av en dröm som gjorde mig arg och så kunde jag inte somna om men gjorde de väl nån gång sen vakna jag igen vid fem och var fortfarande arg, sen vakna jag vid sju och jag var surare då än jag var innan, tack vare en person som förstörde min dröm! Men så vakna jag vid nio och då gick jag upp. Men mamma och pappa hade gjort frukost när jag kom upp så de fick jag serverat.

Aa min underhållning igår var Mattias och Jonathan, så de blev en bra nyårsafton fast jag är sjuk, men hoppas jag blir bättre till imorgon bara ;)

Men nu ska jag dra ner till mitt rum och kolla på Alice i underlandet och hoppas på att må lite bättre sen.
För mamma och pappas del blir de ju att städa idag eftersom gäster kommer i morgon på min födelsedag, får se om jag hjälper dom lite senare eller om jag bara tar mitt rum.

Men nu ska jag se på film. puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu