Buhu!

Hej!
Ligger i sängen och myser med film :) Fick bli att se Rosa eftersom de inte blev så mycket tittande på den förut när ludwig var här, han hade damp! :)

Annars idag så fick vi tillbaka so provet och de blev VG- skapligt nöjd i alla fall ;)

Och sen blev de utveklingssamtal! gick as bra så nu är mamma och pappa så nöjda att dom precis berätta att jag ska få 500 kr ett par nya orienterings skor !!! Dom är as snygga :D så totalt får jag 2000 kr :D hahah as nice ;)

Men sen nu har jag varit ute och ätit på stan med bruttorna :D

Imorgon blir de att vara ledig från skolan för att fixa tandställningen, ni får se bild sen när jag kommer hem ;)

Men nu ska jag chilla för har jäääävligt ooooonnntttt i hela kroppen så slipper träna i morgon! ;) ¨

God natt:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu