En vecka

God morgon!
Ligger i soffan och funderar på om jag ska orka gå och hämta mackan som ligger klar att ätas på köksbänken, eller om jag ska ligga kvar en stund till här.
Aja vid kvart i tolv kommer stefanie och emilia för att hämta eline, stefanie har fixat nånting för små barnen och de orkar inte jag att följa med på så jag stannar hemma!
Sen får vi se vilken tid de blir att gå ner till stan för att äta pizza, men mupparna sover nog till ett eller nåt men jag ska göra vad jag kan för att väcka dom vid tolv eller nåt, så dom får sova i en och en halv timma till de blir suuupeer!

Håll tummarna för att min mobil kommer idag och inte i morgon!!!

Men ska gå och ta min macka nu för jag börjar bli hungrig!

Hejsvejs! ♥

En jätte fin bild på en kattunge som jag och petra blev kär i, i sommras!

Kommentarer
Postat av: petra

kmr ihåg den! den var helt underbar sööt!!!:D<3

2011-01-05 @ 22:49:32
URL: http://petraolejnik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu