Förlåt!

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid faktiskt :)

Vaknade runt tio igår morse och åt lite och kolla på remember me med mamma sen drog hon och jag ner på stan i typ fyra timmar, köpte skin jacka,byxor två koftor, en halsduk, smink, sminkväska och nåt mer kommer inte ihåg vad men bilder kommer senare i veckan :)
Ja vi åkte hem och pappa och eline var på hockey så jag och mamma städade lite till typ halv sex sen duscha jag :)
Vid sex ungefär kom ludwig hit och vi gjorde inye så mycket innan vi skulle äta tacos med mammsen och pappsen:)
vi åt sen gick vi ner till mitt rum och kolla på film och datorn, han drog väl hem sen runt kvart över elva kommer inte ihåg :)
När han hade dragit gick jag och la mig i sängen och kolla lite på ronny och ragge! :)

Ja sen så vakna jag vid halv tio och då gick jag upp och kolla på tv innan jag drog och möte upp ludwig vid skolan för att möta upp amanda vid kyrkan, men de var visst i korskyrkan och de SÖG  blää trodde jag skulle dö! :)

Drog hem och åt lite innan jag, erica och elin tog atlas och drog hem till dom, vi bläddra igenom typ fem filmer men såg typ ingen ut av dom :)
Mamma kom och hämta mig vid fyra så drog jag och träna själv lite:)

och nu ligger jag på golvet och kollar lite avsnitt från ronny och ragge :D

Men ska nog ta och borsta tänderna och lägga mig för i morgon ska amanda,alexander och jag åka till kisa för att åka skidor på friluftsdagen :)

Så god natt:*♥


en bild från förra året, men erika och becka är med på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu