Första dagen!

Hej!
Kom hem för en stund sen från skolan, var rätt lugnt och de var super skönt. Men ändå känner jag mig hur trött som helst nu!
Vi gjorde typ inget på idrotten förutom att prata och sen fick vi tjejer gå ut till omklädningsrummet för att prata om "tjej gruppen" fattar inte varför höll på att somna när jag satt där och lyssnade. <klarar inte av att kolla på film, åka bil eller lyssna något länge när t.ex en lärare pratar för jag blir hur trött som helst då, och speciellt när vår matte lärare lenart pratar då dör man! För han pratar så lungt och sakta som att han vill att vi ska somna, men de är bara att bita sig i läppen och hålla sig vaken!

Men nu ska jag ta och äta super god mat och sen blir de träning i vok! Känner mig inte alls pepp på de eftersom jag håller på att somna nu men ska lägga mig tidigt ikväll!

Ha de gött♥

Och Ludwig hälsa Moa i Stockholm från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu