Fy på mig!

Hej!
Förlåt för igår men jag hann helt enkelt inte! Började ju med att man gick upp vid tio och åt och fixade sig för sen kvart i tolv drog jag ner till stan för att käka kebab med erica och elin :) Sen så gick vi runt och kolla lite på stan, eller vi försökte i alla fall:P
Sen så var dom så snälla att dom följde mig till vok rondellen där ludwig stod och väntade.
Aa ludwig och jag kollade på lite film och så sen kom mamma och pappa och hämtade mig sen så drog vi hem och åt. Efter de så gick jag och möte upp erica och elin vid tempo så köpte vi lite godis och gick hem till dom för att kolla på film!

Sen runt kvart över nio gick vi ut en stund och dryga, och sen gick jag hem och kollade på tv med mamma:D

Men nu har jag precis ätit frukost, så nu ska jag fixa lite i mitt rum och sen får jag se vad som händer! 

Pösshej♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu