Haha!

Hej!
Nu mår man bättre efter ha legat i sängen större delen av dagen :)
Hann också städa mitt skitiga akvarium men nu är de rent :D
Hoppas mamma och pappa kan laga mat snart för börjar bli hungrig!

Kollade på Harry Potter och halvblods prinsen sen Alice i underlandet som var planerat.
Har också ringt runt till alla och tackat för julklapparna och bjudit in dom sista till i morgon.

Men resten av kvällen tänker jag ligga i min säng och kolla på olika filmer för att vara i topp form till i morgon ;)

Och lägret är den 15-17 så tack petra ;)

Men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på medan mamma och pappa lagar mat sees :*♥


en liten bit av mitt akvarium :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu