Handen på hjärtat♥

Hej!
Sitter i sängen nu och kollar på Hem till Midgård :)
Har inte orkat blogga nu men, nu börjar ju skolan i morgon så då ska jag börja igen!
Idag vakna jag i alla fall först vid sju då mamma kom in till mitt rum och letade efter sina nycklar, och sen vakna jag igen kvart i nio av att ludwig skicka sms ;)

Då gick jag upp och kolla lite på tv innan jag gick för att väcka eline, hon åkte ju ut till emilia idag så skulle se till att hon fick i sig mat och så.
Sen vid elva tiden drog jag till ludwig, vi spelade dödar spel men jag dog hela tiden när ludwig inte lät mig döda han, sen kolla vi på filmer. Sen var han så snäll att han följde mig en bit! tack :)

Men nu ska jag snart hoppa i duschen och sen ska jag lägga mig här i sängen igen för att kolla på resten av avsnitten av "lill snorre" och hans män ;)


God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu