Har ingen rubrik

Hej!
Sitter i soffan och kollar på film, mysigt!

Annars idag har man inte gjort så mycket i skolan, hade skridskor på idrotten och de sög som vanligt! blä på de!
Sen så fick vi veta att vi ska jobba om klimatet ända fram till sommarlovet i no, och vi ska typ göra nåt prodjekt men fattar inte om vad än, men fattar nog de senare ;)

Aa annars så följde ludwig med mig hem efter skolan och vi slappade lite innan vi gav oss ner mot stan för att fixa hans saker, sen tog vi en kebab och jag har grymt dåligt samvete nu kan jag hälsa!
Men ska träna i morgon! lovar :)'

Men nu ska jag kolla på film och sedan duscha, sedan blir de nog sängen för resten av kvällen och de är skönt de kan jag lova, men ska kolla lite på so:n också har några stödord kvar att fixa tror jag, är inte helt säker medn ska kolla upp de :)

Så god natt:*♥

Några bilder från den senaste tiden!

Snacka om beslut ångest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu