Jurassic Park

Hej!
Sitter ensam i vardags rummet och kollar på Jurassic Park! Älskar verkligen dom filmerna :)

Annars idag så började man dagen med att försova sig! inte nog med de att man såg ut som en trött död kråka och man var helt grå i ansiktet, plus att halsen värkte!
Aja frukosten var ju fram dukad så de var bara att slänga i sig maten och sedan fixa sig, men hade en halv timma över för jag var så snabb så kolla lite på Nanny som jag brukar kolla på, på morrnarna;)
Sedan ringde jag farmor och hon kom och plocka upp mig :)

Usch hatar verkligen tisdag mer än nån annan dag för dom är så tråkiga innan lunch förutom svenskan för den är rätt rolig men annars är den lång tråkig!

Ha varit trött hela dagen och velat gå hem flera gånger men har inte fått de för amanda och ludwig så fick klara dagen och de sluta ju rätt bra tillslut ändå :) På musiken kollar vi på en film om Amadeus Mozart stavas han så?
aja den är lite seg men hellre de än att spela instrumet lixom :)

På vägen hem från skolan ringde jag och beställde pannkakor av farmor så dom var klara när jag kom till henne och dom var underbara som vanligt! :D
Drog hem efter nån timma eller så, och gick och la mig i sängen med musik i öronen och somnade på sturt!
så vart ingen träning för mig idag, men hade faktiskt idrott idag så rörde lite på mig :)

Mamma kom in sen och fråga om jag skulle med och handla så hängde på ner till stan, sen hoppade jag i ett varmt bad när jag kom hem, mysigt!

I morgon ska jag med ludwig ner till stan, han ska visst köpa nåt för ett presentkort han fick i julklapp så de blir fint:)

Men nu ska jag dricka lite sen borsta tänderna:*

God natt♥


Bjuder på en grymt seriös bild! Pöus att jag är osminkad också, som jordgubben på toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu