Ren och fin!

Så, nu har jag duschat tog tjugo minuter extra att komma in i duschen mot vad jag räknat med, fasnade i filmen helt enkelt :)

Men, men skolan idag då, började med "leva" vi kollade på filmen Säg att du älskar mig som jag typ har sett hundra gånger eftersom jag har den här hemma, men hellre kolla på den än att snacka massa tråkig skit som vanligt lixom! :)
Efte de kom en halv timmas svenska som vi inte gjorde allt för mycket på men aja skönt de!
Matte hade vi efter, tog amanda och mig typ 40 min att förstå hur man skulle räkna ut talen men sen på slutet jobba vi på bra :)

På lunchen gick brandlarmet så fick stå ute och frysa as länge kändes de som men var säkert inte mer än i tio minuter, så brandbilar och ambulanser kom till skolan för att kolla upp de, och som igår kom fyra polis bilar till skolan, tydligen har en kille rymt hemmifrån på natten mellan tisdag och onsdag så han är efterlyst över hela sverige, klyftigt måste jag säga!
 Sista lektionerna innan vi fick sluta gick snabbt plus att vi fick sluta en halv timma tidigare eftersom magnus skulle bort, och de är nog de ända jag kan tacka han för någonsin!

Kom hem pluggade och åt lite sen gav jag mig ut på en timmas tränings pass för fick så dåligt samvete för kebaben som jag och ludwig åt igår ;)
Men nu är dom extra kilorna borta hoppas jag:)

Men nu ska jag kolla på tyska och engelska läxan vi har till i morgon för no:n har jag redan gjort :)

Sen i morgon blir de ludwig efter skolan i morgon, får se vad vi hittar på, gissar på att vi ska "se"  House of wax så de blir bra :)

God natt och sov så gott pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu