Skön dag

Hej!
Sitter i vardagsrummet med mamma,pappa och eline fast hon ligger och sover tror jag, kalla henne gris nyss och och sa nåt tillbaka så helt död är hon inte än i alla fall :D

Annars idag så har man varit i skolan och de har varit lugt!, underbart!
Killen som varit försvunnen hittades i tyskland och va på väg till england för att träffa en kompis som han möt på nån spel sida på nätet, och så hade han bara med sig 1600 kr, lyckat att komma till england med de!

Aja efterskolan gick jag och ludwig hem till han och kollade på film, lite skum film men bra, sen kolla vi narnia som jag såg på bio för några veckor sen men den var lika bra nu som då av de jag såg av den, för ludwig hade damp och kunde inte sitta still och kolla på filmen så var lite svårt att vara inne i filmen! haha :D

Sen kom mammsen och hämtade mig och då stack pappa och jag ut för att träna, tycker han har blivit lite överviktig så har tagit åt mig uppgiften att vara han personligatränare och då får ju även jag motion! två flugor i en smäll alltså :D

Men nu ska jag sticka ner till mitt rum och kolla film med popcorn!

Och på söndag blir de kyrkan med amanda och ludwig!

God natt susa gott puusss:*♥

Några bilder från helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu