Sööööndaaag!


Hej!
 Sitter i vardagsrummet nu med pappa och kollar på nån film fattar inte så mycket men de kan bero på att jag typ inte kollar ;)

Annars idag var man i kyrkan med lilla Amanda och den mässan var i en och en halv timma trodde jag skulle avlida men överlevde med guds hjälp, så tack kära gud x)
Sen så städa jag här hemma lite bara för jag är så snäll och hjälper mamma och pappa medans dom fixar hallen, sen träna jag duktigt! :)

Ja sen kom ludwig till mig runt halv fem för orkade inte igår efter jag varit med bruttisarna :D
Men vi kolla lite på film och snacka, fiint :*

I morgon blir de en vanlig skoldag men sen på eftermiddagen blir de utvecklingssamtal läskigt, önska mig lycka till för de kan jag behöva ;)

Sen på tisdag blir de tandläkarN ;)

Men nu ska jag ner till sängen och chilla




God natt:*


Bara som vi är helt enkelt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu