Sova?

Hej!
sitter i soffan och kollar på nån halv taskig film medan mamma och eline som vanligt ligger och sover här breve, så typiskt dom!
Om pappa ändå kunde vara hemma, han ska jobba natt nu i en eller två veckor..jippie! (not)
Gillar inte att han jobbar på nätterna man känner sig inte lika säker då, oc´h så tänker man att de kanske händer nåt, men ska nog ringa till han snart innan jag går ner till mitt rum för att se på film eller läsa.

Hos erica kollade vi bara på en hel film och några små delar av några andra, vi hade helt enkelt inte ro till att sitta still och kolla på film ikväll. Så vi satte oss och spelade sims istället.
Sen runt kvart över nio, halv tio så drog jag mig hemåt i mörket, och jag som är så mörk rädd fick gå ensam genom björkbacken bland alla läskiga stugor osh skit, hatar verkligen att gå där på kvällen. Usch!

Men imorgon blir de pizza med bruttorna och sedan träning på kvällen i vok, de skulle tydligen bli keps ol så får väl ta fram min Rune Holta eller Hans Andersen keps.

Men nu ska jag dra och ringa pappa för jag känner att mina ögonlockar börjar bli tunga att hålla uppe så jag säger God natt och pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu