Wiiie!

Hej!
Ligger fortfarande i soffan och softar!;)
Men har faktiskt varit nere och duschat så nåt har jag ju faktiskt gjort :)
Men en rolig sak är att min mobil har kommit så pappa är och hämtar den nu!
sen så bliv pizza ätandet instället eftersom jag ska träna senare och vi skulle äta en och halv timma innan och de kan inte jag för jag måste äta minst två timmar innan jag ska träna annars kan jag inte träna :)

Men de blir i morgon istället innan jag ska till ludwig :)

Men nu ska jag kolla på tv med mamma:D

Pösshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu