Fint väder, för ett tag.

Hej!
Sitter i vardagsrummet nu och har precis ätit :)
Dagen har bestått av små plock i rummet och hjälpa mamma;)

Ikväll blir det träning med klubben, får se om Ludwig kommer ikväll också innan jag åker på torsdag :)
För imorgon kommer hans kusiner från stockholm, tror jag att det var, hehe.

Annars imorgon blir det nog bara att packa husvagnen, och det bästa med att åka ända upp till Hälsingland är att mamma och pappa har lovat att vi ska stanna på massa köpcenter på vägen upp så får hoppas jag hittar nåt:)
Jag ska också möta upp Ellen där uppe, vi ska hitta nåt litet och fint till Samuel, får väl se om jag kanske hittar nåt själv :)

Men nu ska jag vila lite innan träningen, och hoppas på att vädret blir bättre framåt kvällen för just nu regnar det och åskar det, inte kul!

Men ha det fint!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu