Heeeemmmmmaaaa!!

Hej igen alla glada!
Är nu hemma efter en helt fantastisk månad med 36 underbara människor!♥
Den bästa sommaren i mitt liv, alla fina minnen vi har fått nu och alla nya fantastika människor som man har fått lärt känna och levt ihop med i en månad. Att få ha delat rum med en hel skön tjej, som ibland kunde vara lite små dryg på kvällarna men som oftast var den som skrattade åt alla mina "roliga" skämt! :D

Sommarkvällarna på stranden med bad i solnedgången, vollyboll, fotboll och brännboll. Alla mysiga kvällsandakter med mys i knänan på varandra, dom tända ljusen, sångerna och vår favorit frågelådan :')
Alla våra bus mot syd, vi ägde ut dom totalt! och vi krosade dom på vattenkriget somm vi hade i tisdags! :)
Det svettiga discot som hade kunnat vara bättre om det inte hade varit sååå himla varmt!

Och idag, då slutet kom, vi avslutade lägret med teater och sång, dulli och fisken svimma, stackars dom! :)
Fick många fina presenter som smycken av thomas sabo, ett guld kors, en extra twilight bok, en ring med datum och mitt namn in graderat, en sjukt fin klocka med konfa och datum in graderat, pengar, choklad ask och en 42-tums platt tv:D Tack alla! :*

Så tack för en helt fantastisk sommar!♥

Nu ligger jag i sängen med ludwig och tittar på film, blir första natten jag får sova i min säng på en månad:)
Imorgon blir det Erica känns bra! :)



Konfa Nord i mitt hjärta för evigt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu