Sista gången nu.

Hej!
Här kommer det sista inlägget.
Nästa inlägg kommer nog runt den 14 juli.

Jag vill tacka ludwig så hemskt mycket för han har hjälpt mig att packa alla sex väskor som jag ska ha med mig, och för han hjälpt mig att märka varenda lilla klädesplagg och för det goda godiset jag fick igår :)

Så nu är dagen här, dagen då jag ska lämna mitt sköna hem för eksjö i en månad med konfaläsning och träning varenda dag, upp klockan sju och i säng vid tio. Herregud säger jag bara! Men jag tror det kommer bli bra när jag väl kommer dit eller jag hoppas det ialla fall.
Så jag vill bara önska alla en riktigt skön och rolig sommar för det ska jag ha! :)

Ha det riktigt fint!

Pussar eirin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu