SoMmAr LoV!

Hej!
Kom precis hem från brudarna! :D
Vi har haft en super trevlig dag/kväll med glass ätnig och även mjukglass och pommes ;)
Blev sedan sims resten av kvällen med chips och dipp! ;)

Stefanie kom in till mig på morgonen och fixade mitt hår, som blev jätte fint! Hos skjusa mig sedan till skolan och mötte upp ludwig som gav mig tre röda rosor, så hiiimla gullig! :D
Efter avslutningen gick vi tillbaka till klassrummet och fick tillbaka betygen, vart nöjd faktiskt! :)
Efter det blev det skjusa hem ludwig sen lunch på "sweet chilli" ;)

Åkte sedan vidare till stan och fixade några ärenden till min packning som ska bli klar imorgon hade jag tänkt :)
Ludwig kommer nog på förmiddagen och hjälper :)

Men nu ska jag kolla film sen susa! ;)


God natt!♥

Några halvtaskiga bilder från idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu