Du min vän

Hej!
Sitter i stolen på mitt rum och kollar på film!
Har läst ca en timma i "janne min vän" men orkar inte mer ikväll förren jag ska susa senare :)
Blev ingen träning, blev att läsa boken, men ska nog kolla på so:n senare ikväll också fast kolckan är ju nu redan halv nio så kanske är dax att sätta igång snart med "senare ikväll" ;)

Pappa kom i alla fall nyss hem från jobbet, han kom in och hjälpte mig med min jävla dator, för nätet funkade inte och jag fick damp! Men sen så visade sig att de var jag själv som hade aktiverat nåt jävla brandskydd av nåt slag förut, hehe! ;)
Men tur är ju att man har en smart pappa som hjälper en när de inte går som man själv vill.

ska nog snart gå upp och ta en fika med familjen och sen ta en varm dusch :)

Så ni får susa så sött!

God natt♥


Ja, Jag har roligt när jag läser, Janne min vän :)


Kommentarer
Postat av: Lcswgy163

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-08 @ 15:36:59
URL: http://lcswgy163.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu