...

Hej!
Ligger i soffan och kollar på "efterlyst" lite läskigt att kolla på när man är ensam hemma:)
Mamma och pappa är i linköping och eline ligger och susar:)

Annars idag har herman och jag putsat bestick i 2.5 timma! trodde jag skulle avlida den sista timmen, gud! :)
Men vi fick gå hem när vi var klara:)
Känner mig verkligen inte sugen på att gå dit imorgon, känner mig redan trött som fan!

Sen på kvällen imorgon så ska vi ju ut till emilia, kommer bli lite roligt hoppas jag;)

Annars idag så gick jag hem till ludwig efter björkbacken, vi kolla på "Tiger bröder" var as länge sen jag såg den:') Så var jätte gulligt att se den igen;)


Men nu somnar jag snart i soffan, och nu kom mamma och dom hem så ska ner och kolla vad dom köpt:)


God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu