just så

Hej!
Ligger på golvet i mitt rum och kollar på "Hem till midgård" :)
Har inget bättre för mig så:)

Idag fick vi i alla fall tillbaka SO provet och jag fick VG wiihu! bättre än vad jag räknat med i alla fall ;)
Men svenska provet som vi förhoppningsvis får tillbaka imorgon kommer säkert ge mig G-, höhö känns inte bra kan jag säga ;o

Men,men de är nåt jag får leva med :)
Annars idag så följde ludwig med mig hem en stund efter skolan, och vi kolla lite på hem till midgård och låg i sängen, sen vid halv fyra drog vi mot skolan för att möta upp erica vid skolan, så jag gick med henne hem och ludwig gick hem till sig :)
Hos dom så lyssna vi på musik och prata lite tills Clemens kom efter typ 100 år! Han hade tydligen gått vilse, så himla trög så vi var tvungen att gå och möta upp han ;)
Vi lyssna på musik och skratta som aldrig förr! :D

Så som clemens är glömnde han att han hade hockey träning vid halv åtta, men duktig som jag är kom jag på de så vi gick med han till ishallen och möte upp ludwig, så vi kolla lite på träningen innan vi fick för ont i öronen av dom hårda puckarna ;)

Och nu sitter jag här och gör inget speciellt, blir nog att duscha snart tror jag sen ska jag bara ligga och mysa i min säng! ;)

Så god natt säger jag nu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu