kebab

Hej!
Har precis ätit upp min kebab som jag fick i pris av pappa för jag slog honom idag på träningen! Känns hur underbart som helst eftersom han alltid sagt: den dagen du slår mig på en bana, då får du kebab! :D
Och idag sprang jag samma bana som han, och han starta drygt fem minuter eller nåt före mig men jag kom ifatt han vi sexan;) Boma inte alls mycket så de var ett skönt tränings pass! :)

Tänkte annars ta en promenad med mina bruttor nu men orkar inte de eftersom jag tog i rätt hårt på idrotten idag mot vad jag brukar göra, och sen nu med:) Plus att jag inte redigt har kommit in i den nya sommar tiden än så är skapligt trött för de mesta, somna i bilen på vägen till målilla, precis när vi åkt förbi åkeborondellen och sen vakna jag vid träningen:) så de blir nog att lägga sig rätt tidigt ikväll, men ska nog prata lite med ludwig innan skulle jag tro:) '
Kanske tar en promenad med flikkorna imorgon kväll istället;)

Men nu ska jag ta och hoppa i duschen, sen i pyjamasen och se blir de att ligga i sängen resten av kvällen och bara slappa! :)


Så god natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu